Κατηγορία
LIFESTYLE
στις
3:15 μ.μ.
| 
Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014
Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, η ίδια εξέφρασε τον πόνο της με ένα τραγούδι. Την μουσική έχει γράψει ο ίδιος ο Αντώνης Βαρδής και τους στίχους ο Αντώνης Ανδρικάκης.