
Έχασε τη μάχη για τη ζωή ο...
πρώην δήμαρχος Ανατολικού Σελίνου Δημήτρης Μπασιάς, ο οποίος χθες Δευτέρα το βράδυ έπεσε θύμα τροχαίου.
Ο 70χρονος παρασύρθηκε και εγκαταλείφθηκε από δίκυκλο στην οδό Σολωμού. Όπως διαβάσαμε στα Χανιώτικα Νέα, ο Μπασιάς μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και νοσηλεύτηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Χανίων αλλά τελικά υπέκυψε στα τραύματα του.
Η Αστυνομία συνεχίζει τις έρευνες για τον εντοπισμό του οδηγού δίκυκλου που τον τραυμάτισε και τον εγκατέλειψε.

tro-ma-ktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!