Λάτρεις της ψηφιακής τεχνολογίας ήταν οι δράστες διάρρηξης στην Ζαχάρω.
Μπήκαν σε σπίτι και έκλεψαν μια βιντεοκάμερα, μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και δύο κινητά τηλέφωνα.
Πηγή: ilialive.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|