EΔΕ από το Αρχηγείο για τον τραυματισμό Πυροσβεστών στο Θέρμο « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

EΔΕ από το Αρχηγείο για τον τραυματισμό Πυροσβεστών στο Θέρμο

Το Αρχηγείο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας διεξάγει ένορκη διοικητική εξέταση για τα αίτια του ατυχήματος την περασμένη Παρασκευή στο Θέρμο όπου κατά τη διάρκεια ρίξης νερού από καναντέρ για την κατάσβεση της πυρκαγιάς τραυματίστηκαν δύο πυροσβέστες.
ΑΧΕΛΩΟΣTV
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook