Eξέπνευσε 25χρονος στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου μετά από τροχαίο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Eξέπνευσε 25χρονος στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου μετά από τροχαίο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:20 μ.μ.  |  Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Κατέληξε χθες βράδυ ο 25χρονος που τραυματίστηκε στις 28 Αυγούστου σε τροχαίο στα Νιφορέικα Αχαΐας. Ο νεαρός οδηγούσε δίκυκλο στην παραλία των Νιφορεΐκων, όταν έχασε τον έλεγχο και εξετράπη της πορείας του δεξιά, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Ο 25χρονος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας και εξέπνευσε λίγο μετά τις 8 μ.μ.http://thebest.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...