Κατέληξε χθες βράδυ ο 25χρονος που τραυματίστηκε στις 28 Αυγούστου σε τροχαίο στα Νιφορέικα Αχαΐας. Ο νεαρός οδηγούσε δίκυκλο στην παραλία των Νιφορεΐκων, όταν έχασε τον έλεγχο και εξετράπη της πορείας του δεξιά, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.
Ο 25χρονος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας και εξέπνευσε λίγο μετά τις 8 μ.μ.http://thebest.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...