Δείξιμος για Βαρδή: «Λιποθύμησα εκείνη την ώρα, έπεσα κάτω»! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Δείξιμος για Βαρδή: «Λιποθύμησα εκείνη την ώρα, έπεσα κάτω»!

Κατηγορία LIFESTYLE στις   12:23 π.μ.  |  Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014


«Την πρώτη φορά λιποθύμησα»...
Ο αδερφός του Αντώνη Βαρδή, Χρήστος Δείξιμος, εξομολογήθηκε στην κάμερα του 'Αποκαλυπτικά" πώς βίωσε τον θάνατο του σπουδαίου μας καλλιτέχνη τρεις φορές, καθώς τα Μέσα τον "πέθαναν" δύο φορές μέσα στο καλοκαίρι.

«Την πρώτη φορά λιποθύμησα. Έβλεπα έναν αγώνα και με πήρε ένας φίλος και μου λέει "έφυγε ο Αντώνης". Λιποθύμησα εκείνη την ώρα, έπεσα κάτω. Μετά από μία ώρα με πήρε τηλέφωνο ο Γιάννης και μου είπε ότι ήταν καλά. Τη δεύτερη φορά, είμαι στο νοσοκομείο και φεύγω. Στα 300 μέτρα από το νοσοκομείο κοινοποίησαν (το θάνατό του). Παίρνω τηλέφωνο τον Γιάννη, δεν απαντάει. Αρχίζω να τρελαίνομαι. Αρχίζω να κλαίω. Παίρνει τηλέφωνο ο Γιάννης και μου λέει ότι είναι μια χαρά», αναφέρει ο Χρήστος Δείξιμος.



zappit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...