Μόνο οι κλοπές αποτελούν αγκάθι για τους εργολάβους
Με γρήγορους ρυθµούς προχωρά το έργο της κατασκευής της Ιόνιας Οδού, από την περιοχή του Κουβαρά µέχρι το Μενίδι.
Στο τµήµα αυτό δεν φαίνεται να υπάρχουν εµπόδια και η εταιρεία έχει αναπτύξει εργασίες σε όλο του το µήκος. Οι απαλλοτριώσεις έχουν γίνει, χωρίς να υπάρξουν αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες, µε τη βοήθεια και του δήµου που ενηµέρωσε ότι οι τυχόν αντιρρήσεις τους θα φέρουν καθυστέρηση στο έργο, η οποία θα είναι σε βάρος όλων. Οι µόνες καθυστερήσεις που παρατηρούνται, αλλά είναι µικρές σε διάρκεια, αφορούν στα κτήµατα όπου υπάρχουν καλλιέργειες...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 28/08 σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!