Τέθηκε σε λειτουργία η αυτοκινούμενη σκούπα του Δήμου Αμφιλοχίας, που παραχωρήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων για τις ανάγκες καθαριότητας της πόλης. Το μηχάνημα που έμενε για αρκετό καιρό στάσιμο, ξεκίνησε την εργασία του, μιας και μετατέθηκε στο δήμο ειδικός χειρίστης. Εμπόδιο στο έργο του καινούριου μηχανήματος καθαρισμού στέκονται συνεχώς τα σταθμευμένα αυτοκίνητα και οφείλουν η πολίτες να ενημερωθούν για τις ώρες δράσης του, ώστε να τα απομακρύνουν για να διευκολύνουν το έργο της καθαριότητας.
http://e-maistros.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...