Ανήλικοι διερρηξαν αυτοκίνητο στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Ανήλικοι διερρηξαν αυτοκίνητο στο Αγρίνιο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:26 μ.μ.  |  Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Ένα ακόμη περιστατικό με ανήλικους Ρομά να ανοίγουν αυτοκίνητο στην περιοχή των Δικαστηρίων, απασχόλησε σήμερα την αστυνομία.

Πρόκειται, σύμφωνα με  για τρεις Ρομά, ηλικίας 12 έως 14 ετών, οι οποίοι και «έσπασαν» ι.χ. αυτοκίνητο, αφαιρώντας το πορτοφόλι που βρήκαν σ’ αυτό. Το περιστατικό έγινε στις 19.00 περίπου και η ομάδα ΔΙΑΣ κατάφερε να συλλάβει αμέσως τους ανηλίκους. Το πορτοφόλι βρέθηκε και αποδόθηκε στον νόμιμο κάτοχό του.

Λόγω του νεαρού της ηλικίας των δραστών, θα σχηματιστεί, έτσι όπως προβλέπεται, δικογραφία σε βάρος των γονιών τους, για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων.
Agrinioreport

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...