Χάος στο νοσοκομείο του Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Χάος στο νοσοκομείο του Αγρινίου

O
Εν μέσω γενικής κατάρρευσης και ενόψει κινητοποιήσεων, συνδικαλιστές της ΠΟΕΔΗΝ «άρπαξαν» τους φακέλους των εργαζομένων για την αξιολόγηση.

Απίστευτες καταστάσεις… επιβεβαιώνουν απλά την εικόνα γενικής διάλυσης που επικρατεί στο νοσοκομείο Αγρινίου. Την ώρα που η Καρδιολογική μετρά μέρες πριν την ολική κατάρρευση, τη στιγμή που οι καταγγελίες πάνε κι έρχονται και που κοινωνικοί φορείς προγραμματίζουν δυναμικές κινητοποιήσεις, συνδικαλιστές της ΠΟΕΔΗΝ, που βρέθηκαν χθες στο νοσοκομείο σε διαδικασία γενικής συνέλευσης με αντικείμενο την αυτό-αξιολόγηση, έκριναν σκόπιμο να πάρουν τους φακέλους των εργαζομένων, ενοχλημένοι απ’ το γεγονός ότι στην περίπτωση του Αγρινίου και σε αντίθεση με το τι ισχύει σε άλλες περιοχές, οι εργαζόμενοι συμμετείχαν στη διαδικασία!

Απ’ την πλευρά των συνδικαλιστών εκφράστηκε η άποψη ότι η διαδικασία που ακολούθησε η διοίκηση του νοσοκομείου ήταν παράτυπη και πως, ούτως ή άλλως, δεν ισχύει τίποτε απ’ τα όσα έχουν γίνει ως τώρα και όλα θα πρέπει να ξεκινήσουν απ’ την αρχή.

Υπήρξαν μάλιστα καταγγελίες για συμπλήρωση φόρμας αυτοαξιολόγησης χωρίς τη συγκατάθεση του εργαζομένου, τα στοιχεία του οποίου εμφανιζόταν.

Και μπορεί σε όλα αυτά να έχουν δίκαιο οι συνδικαλιστές, το γεγονός ωστόσο ότι πήραν τους φακέλους συνιστά πράξη που παραπέμπει σε εποχές… παλιού κακού συνδικαλισμού. Επιπλέον, αν λάβουμε υπόψιν μας ότι ι φάκελοι περιείχαν προσωπικά δεδομένα των εργαζομένων, …εγείρονται και άλλα ζητήματα.

Ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Βλάχος δήλωσε στο agrinioreport.com ότι οι φάκελοι θα επιστραφούν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook