Άφησαν... νηστικούς τους Έλληνες υπουργούς στο Παρίσι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Άφησαν... νηστικούς τους Έλληνες υπουργούς στο Παρίσι

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   1:40 π.μ.  |  Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Άφησαν... νηστικούς τους Έλληνες υπουργούς στο Παρίσι
Όταν η τρόικα έρχεται στην Αθήνα, τα υπουργεία που επισκέπτεται υπάρχουν (συνήθως) κάθε είδους καλούδια. Φαίνεται όμως στο Παρίσι δεν το... έχουν με τη φιλοξενία!
Στις μαραθώνιες συσκέψεις των προηγούμενων ημερών στη γαλλική πρωτεύουσα, στους Έλληνες υπουργούς και τα υπόλοιπα μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν προσφέρθηκε τίποτα φαγώσιμο! Μόνο καφές, νερό και αναψυκτικά, όπως γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης. Τα μοναδικά σαντουϊτσάκια που έφαγαν ήταν στην ελληνική πρεσβεία στο Παρίσι!

Εκείνο, πάντως, που πρόσεξαν τα μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας είναι ότι οι τροϊκανοί δεν άλλαξαν τις συνήθειες που είχαν στην Αθήνα. Το εμφιαλωμένο νερό ανοιγόταν παρουσία τους, διαφορετικά δεν το έπιναν.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...