Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων στο ύψος του Χαλικίου, όταν ο οδηγός ενός Ι.Χ. προσπάθησε να βγει από πάρκινγκ όπου είχε σταθμεύσει προκειμένου να κατευθυνθεί προς Αγρίνιο.
Την ώρα εκείνη κινείτο στην Ε.Ο. δίκυκλη μοτοσικλέτα στην οποία επέβαιναν δύο άτομα, ο οδηγός της οποία όμως δεν πρόλαβε να αντιδράσει και συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο.
Από το τροχαίο προκλήθηκαν υλικές ζημιές στα οχήματα και τραυματίστηκαν ελαφρά οι επιβάτες της μοτοσικλέτας .
Στο σημείο έσπευσε περιπολικό της τροχαίας Μεσολογγίου για την καταγραφή του συμβάντος .
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ - aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!