Το χέρι στην τσέπη για τη συμπεριφορά των οπαδών του καλείται να βάλει ο Παναιτωλικός. Η Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας επέβαλλε πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ στους Αγρινιώτες για τα όσα συνέβησαν στο ματς με τον Ολυμπιακό για τη 2η αγωνιστική.
Η ανακοίνωση:
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή πήρε τις παρακάτω αποφάσεις στο πλαίσιο των συναντήσεων της 2ης αγωνιστικής. Αναλυτικά:
Α) ΠΑΕ Παναιτωλικός: Για την συμπεριφορά των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή πέντε χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!