Δυσάρεστη τροπή πήρε η υπόθεση εξαφάνισης 49χρονου Αγρινιώτη τον οποίο αναζητούσαν οι οικείοι του από τις 11 Αυγούστου οπότε και δήλωσαν την εξαφάνισή του στην αστυνομία.
Τον άτυχο άνδρα εντόπισε κρεμασμένο σε ελαιόδεντρο τυχαία διερχόμενος πολίτης εχθές το πρωί στην περιοχή Άγιοι Πάντες ο οποίος και ειδοποίησε τις αρχές.
Την έρευνα για την υπόθεση έχει αναλάβει το Α.Τ. Αγρινίου ενώ η σορός του άτυχου 49χρονου μεταφέρθηκε στην Πάτρα για νεκροψία.
aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!