Αγρίνιο: Πρόστιμο για ποτό – «μπόμπα» σε καφέ-μπαρ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο: Πρόστιμο για ποτό – «μπόμπα» σε καφέ-μπαρ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:10 μ.μ.  |  Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

epi-pota
Με απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης της  Π. Ε. Αιτωλοακαρνανίας, επεβλήθη πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ σε ιδιοκτήτρια  café – bar στο Αγρίνιο, επειδή σε δειγματοληπτικό έλεγχο ποτών που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο  8/8/2014,  βρέθηκε το δείγμα βότκας «STOLICHNAYA» μη κανονικό, επειδή υπάρχει ανακριβής και παραπλανητική αναγραφή ενδείξεων στην επισήμανση, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 30/056/234/10-3-2014 έκθεση εξέτασης της Χημικής Υπηρεσίας Πατρών.

Σύμφωνα με την απόφαση πρόκειται για παραβάσεις του  άρθρου 10 παρ. 3 της Υ. Α. Α2-861 /22-8-2013 – ΦΕΚ 2044/Β/22 – 08 – 2013 – «Κανόνες Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.ΠΥ.)», για τις οποίες  προβλέπεται επιβολή διοικητικού προστίμου (σύμφωνα με την παραγρ. 5γ).

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr σύντομα αναμένεται ανακοινώσεις και για άλλες ανάλογες περιπτώσεις, μετά από δειγματοληπτικούς ελέγχους σε ποτά που έχουν γίνει και σε άλλα café-bar της περιοχής.          
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...