Οι κάτοικοι της Παλαιοπαναγιάς δεν αφήνουν την Παναγιά τους μόνη. Φωτο. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Οι κάτοικοι της Παλαιοπαναγιάς δεν αφήνουν την Παναγιά τους μόνη. Φωτο.

στις   12:30 μ.μ.  |  Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014



Φορτισμένοι συναισθηματικά οι κάτοικοι της περιοχής της Παλαιοπαναγιάς βλέποντας τις εικόνες της καταστροφής του Ενοριακού τους Ναού,ο οποίος χθες βράδυ παραδόθηκε στις φλόγες. Αποφασισμένοι όμως να ξανακούσουν τον γλυκό ήχο της καμπάνας και την Εκκλησία τους να λειτουργεί.
Για το επόμενο διάστημα ο Ι.Ν.Κοιμήσεως της Θεοτόκου θα είναι σφραγισμένος προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες για να διερευνηθούν τα αίτια της πυρκαγιάς. Με την πρώτη ευκαιρία πάντως ομάδα επιχειρηματιών της πόλης μας έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον για την επισκευή της στέγης, όπως και ανθρώπων που σπεύδουν να βοηθήσουν με  προσωπική εργασία. Σήμερα το μεσημέρι βρεθήκαμε εκεί και είδαμε ανθρώπους να βρίσκονται στον πλευρό του Ιερέα του Ναού βοηθώντας να κλείσουν με πλέγμα το περίβολο του ναού έτσι ώστε μέχρι να γίνουν οι απαραίτητη έλεγχοι. Σημαντικό είναι ότι ο κόσμος δεν σταματά να επισκέπτεται το ναό χωρίς βέβαια να μπορεί να μπεί μέσα βλέποντας απ” έξω την καταστροφή που υπέστη.Επίσης όλοι κάνουν έκκληση για να μην  υπάρξει καθηστέριση από τις υπηρεσίες και να ξεκινήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα οι εργασίες.


Όσοι επιθυμούν να βοηθήσουν καλό θα είναι να επικοινωνήσουν με τα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Ναυπάκτου. 
Κάντε κλικ για να δείτε 

IMG_8348.jpgIMG_8351.jpgIMG_8353.jpgIMG_8354.jpgIMG_8355.jpgIMG_8356.jpgIMG_8357.jpgIMG_8360.jpgIMG_8361.jpgIMG_8362.jpgIMG_8363.jpgIMG_8364.jpgIMG_8365.jpgIMG_8367.jpgIMG_8368.jpgIMG_8369.jpgIMG_8370.jpgIMG_8371.jpgIMG_8372.jpgIMG_8373.jpgIMG_8374.jpg
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...