
Πρόκειται για τον παραλιακό δρόμο στην Παλαιοπαναγιά Ναυπάκτου και για ένα πρόβλημα που επικρατεί χρόνια χωρίς να έχει γίνει ουσιαστικά τίποτα.
Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται το οδόστρωμα είναι απαράδεκτη!Σε πολλά σημεία ο δρόμος έχει υποχωρήσει και είναι άκρως επικίνδυνος για διερχόμενους οδηγούς ειδικά δικύκλων και ποδηλάτων.
Όπως μας ενημέρωσε ο κόσμοςπριν λίγο καιρό ποδηλάτης τραυματίστηκε σοβαρά όταν έπεσε στο φθαρμένο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να σπάσει το πόδι του.
Επιτέλους ας γίνει κάτι και ας επιληφθούν οι αρμόδιοι για τον παραλιακό δρόμο στην Παλαιοπαναγιά πριν γίνει κάποιο σοβαρό ατύχημα...
Οι φωτογραφίες τα λένε όλα:
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...





