Απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας δέχθηκε πριν λίγη ώρα υποκατάστημα τράπεζας στην οδό Βουκουρεστίου στο κέντρο της Αθήνας. Η προειδοποίηση δεν είχε χρονικό περιθώριο ενώ ήδη στο σημείο βρίσκονται πυροτεχνουργοί του ΤΕΕΜ που ελέγχουν το κτίριο και τους δρόμους περιμετρικά της τράπεζας.
enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...