ΦΩΤΟ-Ψινάκης: Και στα δικά μας οι ελεύθερες...
«Και στα δικά μας οι ελεύθερες», ευχήθηκε ο δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης μόλις ολοκληρώθηκε και ο τρίτος πολιτικός γάμος στο δημαρχείο.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, όταν ο κ. Ψινάκης διάβασε τον όρκο, τον άλλαξε... ελαφρώς.
«Να φροντίζετε τα παιδιά που θα κάνετε», έλεγε ο όρκος. Όμως επειδή η νύφη είναι έγκυος, ο δήμαρχος είπε: «Να φροντίζετε το παιδί που έχετε. Αφού αρχίσατε, για σας άλλαξα τον όρκο».
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook