Προς ιδιωτικοποίηση τα Σφαγεία Κατούνας; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Προς ιδιωτικοποίηση τα Σφαγεία Κατούνας;

στις   10:01 μ.μ.  |  Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014


Λάβαμε την παρακάτω επιστολή από κτηνοτρόφο της Κατούνας, ο οποίος διαμαρτύρεται για τα σχέδια ιδιωτικοποίησης των δημοτικών Σφαγείων της Κατούνας….

Προς ιδιωτικοποίηση τα Σφαγεία Κατούνας;
       Το δρόμο της παραχώρησης των Σφαγείων Κατούνας σε ιδιώτη, φαίνεται να επιλέγει ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας. Φαίνεται ότι η νέα δημοτική αρχή σε άμεση συνεργασία με το μπλογκ ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS, ξεκίνησαν εκστρατεία δυσφήμισης με κάθε δυνατό τρόπο της δημοτικής περιουσίας όπως είναι τα σφαγεία της Κατούνας, παπαγαλίζοντας ως λύση την ιδιωτικοποίηση τους.
     Αδιαμφισβήτητο γεγονός αποτελεί η συνέντευξη που παραχώρησε ο δήμαρχος Ακτίου Βόνιτσας Γιώργος Αποστολάκης στο ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS και στην οποία ανοίγει την Κερκόπορτα για την ιδιωτικοποίηση των Σφαγείων.
Το επίμαχο απόσπασμα έχει ως εξής:

Ερώτηση ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS: Στις προεκλογικές σας ομιλίες δεσμευτήκατε πως θα ανοίξετε τα σφαγεία στην Κατούνα. Ας θεωρήσουμε πως τα σφαγεία τα ανοίξατε, την διαχείριση θα την έχει ο Δήμος ή θα περάσουν σε ιδιώτη;
Απάντηση Δημάρχου ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ: Η δέσμευσή μας ισχύει και ήδη προωθούμε το θέμα. Για το καθεστώς που  θα λειτουργήσουν εξαρτάται από τα συμφέροντα του δήμου και  κυρίως την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών της περιοχής και του δήμου.

     Από ότι βλέπετε ο Δήμαρχος  δεν επιβεβαιώνει ούτε διαψεύδει και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά……

      Να τονίσουμε σε όλους και να γίνει αντιληπτό ότι επειδή τα σφαγεία φτιάχτηκαν με αγώνες και με το αίμα των κτηνοτρόφων της περιοχής –όχι των επαγγελματιών κρεοπωλών- δεν θα αφήσουμε και δεν πρόκειται να πατήσει κανένας ιδιώτης στη Κατούνα, θα ξεσηκωθεί όλη η τοπική κοινωνία. Τα σφαγεία, δεν θα δοθούν βορά σε ιδιωτικά συμφέροντα......



       Θεωρούμε αδιανόητο το να επιτρέψουμε η περιουσία του λαού της Κατούνας, να δοθεί «κοψοχρονιά» σε κάποιους, ντόπιους ή ξένους, αετονύχηδες και οι οποίοι για να αυξήσουν τα κέρδη τους δεν έχουν κανένα δισταγμό να ανεβάσουν το κόστος για τον κτηνοτρόφο και να του δώσουν καθοριστικό πλήγμα.
      Να επισημάνουμε ότι οι μέχρι σήμερα αρχικές εξελίξεις στο πρόβλημα των σφαγείων επιβεβαιώνουν τις επιδιώξεις της νέας δημοτικής αρχής που δεν είναι άλλες από το ξεχαρβάλωμα  της κτηνοτροφικής παραγωγής στη Κατούνα και στον Π. Δήμο Μεδεώνος συνολικότερα, καθώς και το ξεκλήρισμα των κτηνοτρόφων που τους θέλει καταχρεωμένους και βορά στους μεσάζοντες και στους μεγαλέμπορους.
       Καλούμε τον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας να σταματήσει τις προθέσεις του για εκποίηση της περιουσία των δημοτών, άμεσα να τα μετατρέψει σε σύγχρονα δημόσια σφαγεία , με προσωπικό από οδηγούς μέχρι εκδοροσφαγείς με μόνιμη και σταθερή εργασία, προς όφελος της τοπικής μας κοινωνίας.

ΕΝΑΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΥΝΑ http://xiromeronews.blogspot.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...