Βρέθηκαν οστά σε εργοτάξιο. Δείτε φωτο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Βρέθηκαν οστά σε εργοτάξιο. Δείτε φωτο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:07 μ.μ.  |  Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014



Μπροστά σε ένα ξεχωριστό εύρημα, βρέθηκαν σήμερα το μεσημέρι αρχαιολόγοι  που πραγματοποιούν αρχαιολογική εκσκαφή σε χώρο πλησίον του εργοταξίου της διάνοιξης της οδού Κανακάρη στην Πάτρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του patratora.gr, κατά την διάρκεια των εργασιών στο ύψος της Πουκεβίλ, εντοπίστηκαν οστά.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό εάν πρόκειται για τμήματα από ανθρώπινο σκελετό.

Για το περιστατικό έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...