Πλημμύρισαν τα γραφεία της Τροχαίας Μεσολογγίου μετά τη δυνατή νεροποντή της νύχτας παρόλο που βρίσκονται στον πρώτο όροφο του απαράδεκτου ετοιμόρροπου κτιρίου που στεγάζει την Α.Δ. Αιτωλίας.
Μια πρώτη εκτίμηση λέει ότι υπέστη βλάβη ένας σωλήνας από τις υδρορροές και έτσι τα νερά διοχετεύονταν στη βεράντα και από εκεί στο εσωτερικό του κτιρίου. Πρόκειται για μια απαράδεκτη κατάσταση αφού δεν νοείται εν έτει 2014, να υπάρχει τέτοιο κτίριο που να στεγάζει μια τόσο σημαντική υπηρεσία όπως είναι η Αστυνομική Διεύθυνση. Από την πλημμύρα χάλασαν όλοι οι υπολογιστές, οι εκτυπωτές και τα φωτοτυπικά μηχανήματα της υπηρεσίας, ενώ οι άνδρες και οι γυναίκες της Τροχαίας αναγκάστηκαν να παρατήσουν τις δουλειές τους για να βγάλουν τα νερά από το κτίριο. Διέκοψαν επίσης και την ηλεκτροδότηση υπό το φόβο ηλεκτροπληξίας αφού το νερό έμπαινε και την οροφή και είχε καταβρέξει τους τοίχους.
Πρόκειται για μια τριτοκοσμική κατάσταση τη συνέχιση της οποίας το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, δεν πρέπει να επιτρέψει
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...