"Έχω κάνει πλαστική δύο φορές" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

"Έχω κάνει πλαστική δύο φορές"

Κατηγορία LIFESTYLE στις   3:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Έχω κάνει πλαστική δύο φορές
Γνωστή παρουσιάστρια αποκαλύπτει ότι έχει κάνει πλαστική δύο φορές στη μύτη.

Ο λόγος για την Νίκη Κάρτσωνα η οποία ανέφερε στο περιοδικό "ΕΓΩ! Weekly": "Έχω κάνει πλαστική δύο φορές στη μύτη. Την πρώτη φορά δεν ήταν καθόλου επιτυχημένη. Όταν έκανα το "Κάτσε καλά", άρχιζε να... πέφτει και ο Ανδρέας Φουστάνος μου έλεγε ότι έπρεπε να τη φτιάξω. Εκείνος μου έκανε τη δεύτερη επέμβαση. Δεν ήθελα την τέλεια μύτη. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να μην αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά μου. Και botox έχω κάνει. Ειδικά τώρα στα τριανταεφτά μου!".




Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...