Κίνδυνος πτώσης τοίχου στο παλιό νοσοκομείο, από μεγάλη διαρροή νερού. Συνεργεία της ΔΕΥΑ Αγρινίου παρενέβησαν-Ενημερώθηκε η διοίκηση του νοσοκομείου, που οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της.
Όταν τον περασμένο Μάιο στο agrinioreport.com, με αποκλειστικό φωτορεπορτάζ μιλήσαμε για «Ξέφραγο Νοσοκομείο» (ΕΔΩ), δείχνοντας και περιγράφοντας εικόνες απόλυτης απαξίωσης, δεν φανταζόμασταν ότι τα περί κατάρρευσης… θα αποκτούσαν κυριολεκτική σημασία.
Και πράγματι, ο κίνδυνος να καταρρεύσει ο τοίχος στην πίσω πλευρά του παλιού νοσοκομείου είναι ορατός, αφού υπάρχει μεγάλη διαρροή νερού, η οποία, μάλιστα, μαίνεται καιρό τώρα, έχοντας νοτίσει τα πάντα.
Δυστυχώς, παρά τις επισημάνσεις του agrinioreport.com τέσσερις μήνες πριν και παρά το πλιάτσικο που επιχειρήθηκε για πολλοστή φορά πρόσφατα, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Έτσι, ο χώρος παραμένει σε άθλια κατάσταση, διαρκώς επιδεινούμενη.
Πάντως, σε ότι έχει να κάνει με τη διαρροή, συνεργεία της ΔΕΥΑ Αγρινίου μετέβησαν σήμερα στην περιοχή και έκαναν ότι χρειάστηκε για να περιορίσουν το πρόβλημα. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Γρίβας επικοινώνησε μάλιστα με τον διοικητή του νοσοκομείου, ζητώντας του να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Να σημειωθεί ότι η ΔΕΥΑ δεν έχει δικαίωμα να εισέλθει αυθαίρετα στους χώρους του νοσοκομείου.
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!