Προθεσμία για τη Δευτέρα πήρε το ζεύγος Γριβέα « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Προθεσμία για τη Δευτέρα πήρε το ζεύγος Γριβέα

Προθεσμία για τη Δευτέρα πήρε το ζεύγος Γριβέα
Προθεσμία ζήτησε και έλαβε από τον ανακριτή Διαφθοράς Γ.Ανδρεαδη , το ζεύγος Γριβέα- Βάτσικα για να απολογηθεί τη Δευτέρα.

Ο κ. Καψής, σε δήλωσή του σε δημοσιογράφους, ανέφερε ότι οι εντολείς του «αφού διευθέτησαν ένα κρίσιμο και ευαίσθητο θέμα, παραιτήθηκαν των δικαιωμάτων τους στη Βρετανία και είναι πλέον στη διάθεση της ελληνικής Δικαιοσύνης».

Το ζευγάρι, που αντιμετωπίζει κακουργηματικού τύπου κατηγορίες για την υπόθεση των επισφαλών δανείων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, υποστηρίζει ότι διαθέτει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αθωότητά του.

Iσχυρίζονται ότι δεν βρέθηκαν χρήματα στους προσωπικούς λογαριασμούς τους και πως όλα τα χρήματα δόθηκαν για τον σκοπό για τον οποίο χορηγήθηκαν.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook