Στοπ σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Ζακύνθου , το οποίο διερχόταν από την Περιμετρική της Πάτρας έκαναν άνδρες της ΟΠΚΕ Αχαΐας, για να κάνουν έλεγχο για ναρκωτικά, μετά από αξιοποίηση πληροφοριών.
Από την έρευνα , σύμφωνα με την αστυνομία, προέκυψε ότι ένας 38χρονος επιβάτης είχε στην κατοχή του ηρωίνη 41 γραμμαρίων. Ο άνδρας συνελήφθη και τα ναρκωτικά κατασχέθηκαν.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...