Mήνυση υπεβλήθη από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο καθαριότητας του δήμου Μεσολογγίου, Δημήτρη Μπουσμπουρέλη, με εντολή δημάρχου, στον ιδιοκτήτη συνεργείου στο Νεοχώρι, επειδή κρατούσε στην αποθήκη του ένα εκσκαφέα μηχάνημα του δήμου.
Η υπόθεση ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια περίπου, όταν ο δήμος πήγε το μηχάνημα στο συγκεκριμένο συνεργείο για επισκευή. Το συνεργείο αργότερα έκλεισε, αλλά το μηχάνημα παρέμεινε εκεί, διότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης ισχυρίστηκε ότι δεν πληρώθηκε για την εργασία του...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 25/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!