Φέρτε πίσω το μηχάνημα, λέει ο δήμος… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Φέρτε πίσω το μηχάνημα, λέει ο δήμος…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:00 π.μ.  |  Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Φωτό αρχείου
Mήνυση υπεβλήθη από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο καθαριότητας του δήμου Μεσολογγίου, Δημήτρη Μπουσμπουρέλη, με εντολή δημάρχου, στον ιδιοκτήτη συνεργείου στο Νεοχώρι, επειδή κρατούσε στην αποθήκη του ένα εκσκαφέα μηχάνημα του δήμου.

Η υπόθεση ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια περίπου, όταν ο δήμος πήγε το μηχάνημα στο συγκεκριμένο συνεργείο για επισκευή. Το συνεργείο αργότερα έκλεισε, αλλά το μηχάνημα παρέμεινε εκεί, διότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης ισχυρίστηκε ότι δεν πληρώθηκε για την εργασία του...



Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 25/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...