"Ξετίναξαν" περίπτερο στο κέντρο - Άδεια ράφια αντίκρισαν οι ιδιοκτήτες « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

"Ξετίναξαν" περίπτερο στο κέντρο - Άδεια ράφια αντίκρισαν οι ιδιοκτήτες

Οι δράστες αφαίρεσαν εκατοντάδες πακέτα τσιγάρα και άλλα είδη

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε σήμερα το πρωί τους ιδιοκτήτες του περιπτέρου που βρίσκεται στην οδό Μαιζώνος και Κανάρη στην Πάτρα, δίπλα από το υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Άγνωστοι είχαν σπάσει το λουκέτο του περιπτέρου και «σήκωσαν» όλο σχεδόν το εμπόρευμα. Ο ιδιοκτήτης αντίκρισε πρωί πρωί άδεια ράφια.

Οι δράστες αφαίρεσαν εκατοντάδες πακέτα τσιγάρα και άλλα είδη. Η ζημιά που προκλήθηκε εκτιμάται σε 5.000 ευρώ.
thebest

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook