"Ξετίναξαν" περίπτερο στο κέντρο - Άδεια ράφια αντίκρισαν οι ιδιοκτήτες « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

"Ξετίναξαν" περίπτερο στο κέντρο - Άδεια ράφια αντίκρισαν οι ιδιοκτήτες

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:35 π.μ.  |  Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Οι δράστες αφαίρεσαν εκατοντάδες πακέτα τσιγάρα και άλλα είδη

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε σήμερα το πρωί τους ιδιοκτήτες του περιπτέρου που βρίσκεται στην οδό Μαιζώνος και Κανάρη στην Πάτρα, δίπλα από το υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Άγνωστοι είχαν σπάσει το λουκέτο του περιπτέρου και «σήκωσαν» όλο σχεδόν το εμπόρευμα. Ο ιδιοκτήτης αντίκρισε πρωί πρωί άδεια ράφια.

Οι δράστες αφαίρεσαν εκατοντάδες πακέτα τσιγάρα και άλλα είδη. Η ζημιά που προκλήθηκε εκτιμάται σε 5.000 ευρώ.
thebest

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...