Αλλοδαποί έκλεβαν ρεύμα απο την ΔΕΗ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Αλλοδαποί έκλεβαν ρεύμα απο την ΔΕΗ

Δύο Αλγερινοί ηλικίας 29 και 32 ετών καθώς και ένας 30χρονος Αφγανός συνελήφθησαν χθες στην Πατρα από την αστυνομία για ρευματοκλοπή. Οι αλλοδαποί εξασφάλιζαν ηλεκτρική ενέργεια για το κατάλυμά τους, κλέβοντάς τη.

Στο σημείο βρέθηκε και η ΔΕΔΔΗΕ, που επιβεβαίωσε την κλοπή του ρεύματος.
thebest

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook