Ζούσε για χρόνια σε διαμέρισμα-χωματερή « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Ζούσε για χρόνια σε διαμέρισμα-χωματερή

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   4:26 μ.μ.  |  Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Ζούσε για χρόνια σε διαμέρισμα-χωματερή
Μέσα στα σκουπίδια και συντροφιά με τα ποντίκια ζούσε εδώ και δέκα χρόνια σε διαμέρισμα στο κέντρο της Λιβαδειάς ένας 50χρονος ο οποίος το τελευταίο διάστημα νοσηλεύεται σε ψυχιατρική κλινική της Αθήνας.
Όπως αναφέρει το lamiastar.gr, τις απίστευτες συνθήκες που επικρατούσαν στο εσωτερικό της ιδιόκτητης κατοικίας του 50χρονου αποκάλυψε καταγγελία των γειτόνων που δεν άντεχαν πια τη δυσοσμία.
Σημειώνεται ότι οι γείτονες του 50χρονου, υποστηρίζουν ότι η κατάσταση αυτή επικρατεί εδώ και χρόνια και καμία αρμόδια υπηρεσία δεν είχε ενδιαφερθεί παρά τις συνεχείς καταγγελίες τους.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...