
Σας προσκαλούμε την Παρασκευή στις 26/09/2014 και ώρα 0:00 μ.μ.,στην ισόγεια αίθουσα του δημοτικού καταστήματος, στον αστακό, προκειμένου να ενημερωθείτε από αρμόδιους επιστήμονες της δ/νσης δημόσιας υγείας & κοινωνικής μέριμνας της π.ε. Αιτωλοακαρνανίας, σχετικά με:
- Την ασφάλεια & την ποιότητα του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης.
- Την επίλυση των προβλημάτων του πόσιμου νερού που υπάρχουν στον Δήμο.
Ευελπιστούμε στην συμμετοχή όλων των φορέων & των πολιτών.
Ο Αντιδήμαρχος
Κωνσταντίνος Λαϊνάς
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!