Ενημέρωση για το πόσιμο νερό απο τον Δήμο Ξηρομέρου. « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ενημέρωση για το πόσιμο νερό απο τον Δήμο Ξηρομέρου.



Σας προσκαλούμε την Παρασκευή στις 26/09/2014 και ώρα 0:00 μ.μ.,στην ισόγεια αίθουσα του δημοτικού καταστήματος, στον αστακό, προκειμένου να ενημερωθείτε από αρμόδιους επιστήμονες της δ/νσης δημόσιας υγείας & κοινωνικής μέριμνας της π.ε. Αιτωλοακαρνανίας, σχετικά με: 

  • Την ασφάλεια & την ποιότητα του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης.
  • Την επίλυση των προβλημάτων του πόσιμου νερού που υπάρχουν στον Δήμο.
Ευελπιστούμε στην συμμετοχή όλων των φορέων & των πολιτών.

Ο Αντιδήμαρχος


Κωνσταντίνος Λαϊνάς

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook