Σχολείο μετατράπηκε σε… ρινγκ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Σχολείο μετατράπηκε σε… ρινγκ

Κρήτη-Σχολείο μετατράπηκε σε… ρινγκ
Στο νοσοκομείο κατέληξε μαθητής της πρώτης Λυκείου μετά από συμπλοκή ομάδων μαθητών, μέσα στο χώρο του Καπετανάκειου σχολείου Ηρακλείου.

Λίγο πριν τη μία το μεσημέρι τηλεφώνημα γονέα κινητοποίησε δυνάμεις της ομάδας ΔΙΑΣ που έσπευσαν αμέσως στο σημείο ενώ λίγο αργότερα στο σχολείο έφθασε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ προκειμένου να παραλάβει ένα μαθητή της πρώτης Λυκείου και να τον μεταφέρει στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Οι αστυνομικοί ψάχνουν την πόλη του Ηρακλείου προκειμένου να εντοπίσουν ένα μαθητή που σύμφωνα με όλα τα στοιχεία είναι αυτός που τραυμάτισε το συμμαθητή του.

Πηγή: flashnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook