Μπήκε σαν κύριος στην Οφθαλμολογική του Ρίου και πήρε το πορτοφόλι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Μπήκε σαν κύριος στην Οφθαλμολογική του Ρίου και πήρε το πορτοφόλι

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:59 μ.μ.  |  Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Πάτρα: Μπήκε σαν κύριος στην Οφθαλμολογική του Ρίου και πήρε το πορτοφόλι  Συνελήφθη ο δράστης της κλοπής - Περίφραξη του νοσηλευτικού ιδρύματος έχει ζητήσει ο Διοικητής
Ένας ένας 41χρονος συνελήφθη χθες το μεσημέρι, ως ο δράστης της κλοπής που σημειώθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου στα αποδυτήρια της οφθαλμολογικής κλινικής του ΠΓΝΠ. Ο άνδρας μπήκε στο χώρο κι αφού τον ερεύνησε πήρε από την τσάντα μιας 44χρονης το πορτοφόλι της, το οποίο περιείχε 80 ευρώ και προσωπικά έγγραφα.

Ωστόσο τον αντιλήφθηκε και ειδοποίησε την αστυνομία. Μετά από έρευνες ο άνδρας εντοπίστηκε και συνελήφθη στα Ζαρουχλαίικα. Στην κατοχή του βρέθηκαν 60 ευρώ, τα οποία κατασχέθηκαν.

Από την πλευρά του ο Διοικητής του Νοσοκομείου Χαράλαμπος Μπονάνος, επισημαίνει στο thebest.gr με αφορμή το περιστατικό ότι από τα πρώτα πράγματα που ζήτησε από το Υπουργείο Υγείας, όταν ανέλαβε τη διοίκηση ήταν η κατασκευή περίφραξης προκειμένου να προστατευτεί ο χώρος του νοσηλευτικού ιδρύματος, το οποίο λόγω της έκτασής του και με δεδομένη την παρουσία περίπου 2.000 ατόμων καθημερινά γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις εύκολος στόχος.

Από την άλλη πλευρά ο κ. Μπονάνος έχει ζητήσει και ήδη έχουν αυξηθεί οι περιπολίες στο πάρκινγκ και σε άλλους εξωτερικούς χώρους του νοσοκομείου, όπου παρατηρούνται περιστατικά παραβατικότητας, ενώ ιδιαίτερη προσοχή για το ζήτημα έχει κληθεί να επιδεικνύει η ασφάλεια του νοσοκομείου.
http://thebest.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...