Ένας 33χρονος κάτοικος Πατρών συνελήφθη την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου, το απόγευμα, από την ομάδα ΔΙΑΣ, την ώρα που έκανε βόλτα με ...κλεμμένη μηχανή. Ο άνδρας φέρεται εκείνη την ημέρα να είχε κλέψει δύο μοτοσυκλέτες από την περιοχή της Πάτρας. Μία το μεσημέρι και μία το απόγευμα. Ωστόσο η βόλτα με το κλεμμένο δίκυκλο τον "έκαψε".
Από την προανάκριση προέκυψε ότι στις 11 Αυγούστου 2014 είχε αφαιρέσει μηχανή και από την περιοχή της Ναυπάκτου. Η μηχανή βρέθηκε και κατασχέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη της.
http://thebest.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!