Στην οδό Δεληγιώργη στο Μεσολόγγι κάποιος τα έχει βάλει με τις πινακίδες σήμανσης και τις καταστρέφει.Πρόκειται για πινακίδες σήμανσης οι οποίες είναι βιδωμένες σε τοίχους και κάποιος προσπαθεί να τις κατεβάσει δίχως να το έχει καταφέρει μέχρι αυτή την στιγμή.
Το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι τώρα είναι οι πινακίδες να κρέμονται επικίνδυνα πάνω απο τα κεφάλια των περαστικών και το σίγουρο είναι οτι αν πέσει κάποια απο αυτές επάνω σε περαστικό θα τον τραυματίσει πολύ άσχημα.
Κάτοικος της περιοχής ειδοποίησε όπως μας είπε την τροχαία Μεσολογγίου απο την οποία πήρε την απάντηση οτι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα.Κατόπιν ειδοποίησε τον δήμο Μεσολογγίου αλλά και απο εκεί μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει εμφανιστεί κάποιος.
Απο οτι φαίνεται και στις φωτογραφίες ο δράστης πρέπει να κρεμιέται στις πινακίδες προσπαθώντας να τις κατεβάσει και ήδη και οι πινακίδες πλέον κρέμονται μόνο σε δυο βίδες.
Όποιος και αν είναι αρμόδιος καλά θα είναι να κινηθεί γρήγορα να επισκευάσει τις πινακίδες πριν γίνει κάποιο σοβαρό ατύχημα.
onairnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...