"Όχι" της Εκκλησίας για τα αποτεφρωτήρια « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

"Όχι" της Εκκλησίας για τα αποτεφρωτήρια

Κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ στις   1:10 π.μ.  |  Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Όχι της Εκκλησίας για τα αποτεφρωτήρια
«Όχι» στη δημιουργία αποτεφρωτηρίων στα ενοριακά κοιμητήρια λέει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, θέση για την οποία προτίθεται να ενημερώσει την Πολιτεία με σχετική επιστολή. Η δεύτερη ένσταση της ΔΙΣ σχετίζεται με το πρόσωπο που θα λαμβάνει την απόφαση για την καύση ή την ταφή του σώματος. Η ΔΙΣ υποστηρίζει, ότι η απόφαση θα πρέπει να λαμβάνεται από τον εκλιπόντα, όσο βρίσκεται στη ζωή και όχι από τους συγγενείς του.

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε επίσης, να ζητήσει από τη Νομική Υπηρεσία της Εκκλησίας, να διερευνήσει κατά πόσο ο Νόμος 3852/2010 «Περί του Προγράμματος Καλλικράτης», θίγει το καθεστώς των Ενοριακών Κοιμητηρίων. Επίσης αποφάσισε να απευθύνει ερώτημα στη Συνοδική Επιτροπή Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων, περί του ποιες είναι οι κανονικές συνέπειες από την καύση των νεκρών και αν η ενέργεια αυτή είναι σύμφωνη με την πράξη και την παράδοση της Εκκλησίας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...