Λαμπάδιασε φούρνος σε μπαλκόνι πολυκατοικίας - Άρπαξε το... μπάρμπεκιου « aitoloakarnanianet

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Λαμπάδιασε φούρνος σε μπαλκόνι πολυκατοικίας - Άρπαξε το... μπάρμπεκιου

Πάτρα: Λαμπάδιασε φούρνος σε μπαλκόνι πολυκατοικίας - Άρπαξε το... μπάρμπεκιου  Τη φωτιά έσβησε ο ιδιοκτήτης

Λαμπάδιασε το απόγευμα της Κυριακής φούρνος στο μπαλκόνι διαμερίσματος πολυκατοικίας στην οδό Δροσοπούλου 8.



Στο σημείο έσπευσαν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής οι άνδρες των οποίων όμως δεν χρειάστηκε να επέμβουν αφού οι ιδιοκτήτες έσβησαν από μόνοι τους την φωτιά.

http://thebest.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook