Κινδύνευσαν να πνιγούν δυο τουρίστες στο Κάθισμα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Κινδύνευσαν να πνιγούν δυο τουρίστες στο Κάθισμα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:08 μ.μ.  |  Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

epi-kathisma-kyma
Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Λευκάδας για την ύπαρξη δύο  αλλοδαπών κολυμβητών σε δυσχερή θέση λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στη θαλάσσια περιοχή »ΚΑΘΙΣΜΑ».

Άμεσα απέπλευσαν προς παροχή συνδρομής πλωτό περιπολικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και το Ε/Γ-Τ/Ρ »ΜΥΛΟΣ» Ν.Λ. 269, ενώ δια ξηράς μετέβη περιπολικό όχημα Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Ανωτέρω κολυμβητές εντοπίστηκαν από το »ΜΥΛΟΣ» και αφού περισυνελέγησαν, μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στην παραλία »ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ», καλά στην υγεία τους.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...