Το κλείσιμο του νοσοκομείου άρχισε από το κυλικείο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Το κλείσιμο του νοσοκομείου άρχισε από το κυλικείο

Το κλείσιμο του νοσοκομείου άρχισε από το κυλικείο
Τελευταία ημέρα λειτουργίας του κυλικείου του νοσοκομείου Μεσολογγίου η σημερινή, αφού πλέον κλείνει λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Στην δημοπρασία που είχε γίνει πριν μερικά χρόνια, ο πλειοδότης πήρε το κυλικείο έναντι ενοικίου 3.000 ευρώ μηνιαίως για 9 χρόνια. Ωστόσο η οικονομική κρίση και η απαξίωση του νοσοκομείου με το κλείσιμο κλινικών, μείωσαν τα έσοδα του κυλικείου. Έτσι ο επιχειρηματίας, διαπιστώνοντας ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα αυξημένα έξοδα, ζήτησε από τη διοίκηση του νοσοκομείου μείωση του ενοικίου, πράγμα που δεν έγινε αποδεκτό και έτσι αναγκάστηκε να καταφύγει στο λουκέτο.
Η εικόνα ενός έρημου κυλικείου πάντως προκαλεί θλίψη, αφού προφανώς είναι το μοναδικό νοσοκομείο που δεν διαθέτει κυλικείο.
Α.Τ.

kilikeio-telos.jpg
aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook