Η ασθένεια που μεταδίδεται με το… φιλί και δεν το γνώριζες! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Η ασθένεια που μεταδίδεται με το… φιλί και δεν το γνώριζες!









Όνομάζεται «ασθένεια του φιλιού» και πρόκειται για τη λοιμώδη μονοπυρήνωση, η οποία εμφανίζεται συνήθως σε νεαρά άτομα που έχουν προσβληθεί από τον ιό EBV. Ο ιός αυτός μπορεί να μεταδοθεί κατά βάση από το φιλί.
Η λοιμώδης μονοπυρήνωση έχει τα εξής συμπτώματα: υψηλός πυρετός, διόγκωση των λεμφαδένων και πόνος στο λαιμό, αμυγδαλίτιδα, φαρυγγίτιδα, πονοκέφαλος, κούραση, μυαλγίες και πόνοι στις αρθρώσεις. Η ασθένεια διαρκεί περίπου 2 εβδομάδες.
Υπάρχουν και άλλοι ιοί που μεταδίδονται απο το φιλί στο στόμα και την ανταλλαγή σάλιου, όπως ο ιός HSV τύπου 1 που προκαλεί το στοματικό έρπητα.
Απο την άλλη πλευρά, ο ιός ΗIV του AIDS δεν μεταδίδεται από το φιλί. Μονο σε περιπτώσεις όπου υπάρχαν ανοιχτές πληγές στο στόμα,τότε υπάρχουν πιθανότητες να μεταδοθεί. Στις περιπτώσεις λοιπόν αυτές η μετάδοση δεν έγινε λόγω ανταλλαγής σάλιου αλλά λόγω έκθεσης σε αίμα που περιείχε το μολυσματικό παράγοντα.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook