Η Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής είχε υπό παρακολούθηση δυο Ιρακινούς και έναν Τούρκο, οι οποίοι μετέφεραν με φορτηγάκι τους λαθρομετανάστες, προφανώς προς τα παράλια της Δυτικής Ελλάδας, προκειμένου να τους προωθήσουν προς τη γειτονική χώρα. Οι λαθροδιακινητές επέλεξαν να μην χρησιμοποιήσουν την Εθνική Οδό Αθηνών – Πατρών, για να μην αναγκαστούν να περάσουν από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, αλλά επέλεξαν το δρόμο που οδηγεί στη Ναύπακτο, μέσω της Βοιωτίας και της Φωκίδας. Έτσι την ώρα που είχαν φθάσει στην περιμετρική Ναυπάκτου, οι αστυνομικοί του τοπικού Αστυνομικού Τμήματος, μετά από συνεννόηση και συντονισμένη επιχείρηση με τους συναδέλφους τους της Αττικής, οι οποίοι είχαν ζητήσει τη συνδρομή τους, τους μπλόκαραν και τους ακινητοποίησαν.
Τελικά, όπως φάνηκε, επρόκειτο για σπείρα, η οποία προωθούσε μετανάστες προς την Ιταλία χρησιμοποιώντας δυο οχήματα, εκ των οποίων το ένα είχε το ρόλο του προπομπού, ενώ το άλλο ήταν ένα φορτηγάκι, πάντα φυσικά με το αζημίωτο, αφού ο καθένας έπρεπε να καταβάλλει από 3.000 -5.000 ευρώ. Τα οχήματα κατασχέθηκαν και οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Αθήνα για τα περαιτέρω.
aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!