Το θαλασσινό νερό εξατμιζόταν και γινόταν σύννεφο . (φωτο) « aitoloakarnanianet

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Το θαλασσινό νερό εξατμιζόταν και γινόταν σύννεφο . (φωτο)



Ένα εντυπωσιακό φυσικό φαινόμενο κατέγραψε το Nafpaktianews σήμερα το πρωί στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της πόλης της Ναυπάκτου.
Το φαινόμενο της εξάτμισης με τη μορφή σύννεφου του θαλάσσιου νερού,όπως αποτυπώνεται στην κάμερα,λόγω της άπνοιας σε συνδυασμό με την υψηλή θερμοκρασία.
Το νερό με τη μορφή υδρατμών εξατμίζεται σχηματίζοντας σύννεφο και ταυτόχρονα ένα εντυπωσιακό θέαμα που ήταν ευδιάκριτο μόνο από ψηλά.


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook