ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:Τους "έπνιξαν" τα λύματα… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:Τους "έπνιξαν" τα λύματα…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:20 μ.μ.  |  Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Τα λύµατα πληµµύρισαν τον δρόµο δίπλα από το 2ο Γυµνάσιο Μεσολογγίου


Κινδυνεύουν οι μαθητές


Υποφέρουν οι κάτοικοι της οδού Κύπρου, που διαμένουν κοντά στο 2ο Γυμνάσιο, από τη δυσοσμία που αναδύεται από το χαλασμένο αντλιοστάσιο αποχέτευσης.



Όπως υπογραμμίζουν οι ίδιοι μιλώντας στην ΑΙΧΜΗ, η κατάσταση είναι αφόρητη, αφού οι βλάβες του αντλιοστασίου είναι συχνές, καθώς υπερχειλίζει και τα λύματα βγαίνουν στους δρόμους. Αυτό το φαινόμενο είναι συχνό δίπλα από το σχολείο, δημιουργώντας κινδύνους για την υγεία των παιδιών, αλλά και των κατοίκων. Η ΔΕΥΑΜ κάθε φορά κάνει μια προσπάθεια επισκευής, αλλά φαίνεται ότι πάντα είναι προσωρινή, αφού και πάλι η κατάσταση που δημιουργείται είναι ίδια.
Οι κάτοικοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την περιοχή και καλούν τη δημοτική αρχή να πάρει μέτρα για την οριστική λύση στο πρόβλημα...















Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 25/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...