Τροχαίο ατύχημα στην Ε. Ο. « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Τροχαίο ατύχημα στην Ε. Ο.

Τροχαίο ατύχημα στην Ε. Ο. Αθηνών-Λαμίας
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στις 20.30 το βράδυ της Τετάρτης στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας κοντά στην έξοδο προς Πάρνηθα. Σύμφωνα με την τροχαία, δύο επιβατηγά αυτοκίνητα συγκρούστηκαν μεταξύ τους ενώ από το συμβάν τραυματίστηκαν ελαφρά δύο επιβαίνοντες.

Στο σημείο έσπευσε ανακριτικό της τροχαίας καθώς και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ για να παραλάβουν τους τραυματίες.

Από το ατύχημα προκρίθηκε μποτιλιάρισμα ωστόσο η ροή των οχημάτων στο σημείο αναμένεται να αποκατασταθεί σύντομα.

Zougla.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook