Με την οσμή των... σκουπιδιών ξεκίνησε η σχολική χρονιά στο 1ο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου, το γνωστό και ως «Ανωγειανό».
Μέσα στο σχολείο ο ιερέας της ενορίας έκανε τον αγιασμό και έξω είχαν πλημμυρίσει οι κάδοι με σκουπίδια, δημιουργώντας εστία μόλυνσης ακριβώς έξω από την πόρτα του σχολείου.
Έτσι η δημοτική αρχή ευχήθηκε «καλή χρονιά» στους νέους μαθητές...
Πηγή: cretapost.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...