Την παραχώρησή τους στο δήµο ζητούν οι κάτοχοι
Στο τέλος της φαίνεται ότι φθάνει η υπόθεση κατεδάφισης των Πελάδων, στην περιοχή της Τουρλίδας στο Μεσολόγγι, αφού, μετά τις τελεσίδικες αποφάσεις που έχουν εκδοθεί, η Αποκεντρωμένη Διοικηση ετοιμάζεται για κατεδαφίσεις.
Πριν από λίγες ημέρες κλιμάκιο του Τμήματος Κατεδαφίσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης επισκέφθηκε την περιοχή, προκειμένου να δει με ποιο τρόπο θα προσεγγίσουν τα μηχανήματα στα σημεία που βρίσκονται οι προς κατεδάφιση οικίσκοι, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία, πρώτα από τις Πελάδες που βρίσκονται στον αιγιαλό. Σύµφωνα µε την Κτηµατική πρόκειται για τις πελάδες που βρίσκονται πριν την Τουρλίδα και κάποιες που βρίσκονται απέναντι, σε χώρο που έχει οριοθετηθεί ο αιγιαλός. Επειδή, όπως υποστηρίζει ο περιβαλλοντικός σύλλογος «Η Πελάδα», πρόκειται για την πολιτιστική κληρονομιά του Μεσολογγίου, η Πολιτεία θα έπρεπε να έχει πάρει μια άλλη απόφαση, για διατήρηση αυτών των οικίσκων, οι οποίοι ουσιαστικά ανήκουν στους ψαράδες και μαρτυρούν τον τρόπο ζωής τους. Θα έπρεπε, κατά τη γνώμη τους, να παραχωρηθούν στο δήμο, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την υπόθεση και παράλληλα να βάζει έσοδα στα ταμεία του από την ενοικίασή τους, τα οποία σήμερα πηγαίνουν στα ταμεία του Κράτους...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 18/09 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!