Οι φόβοι των πυροσβεστών επιβεβαιώθηκαν καθώς όπως έγινε γνωστό πριν από λίγα λεπτά, εντοπίστηκε απανθρακωμένο άτομο στην πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει σε υπόγειο διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Η σορός αναμένεται να μεταφερθεί για νεκροψία-νεκροτομή ώστε να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου. Η πυρκαγιά έχει τεθεί υπό μερικό έλεγχο ενώ τις έρευνες θα αναλάβει το ανακριτικό τμήμα της πυροσβεστικής..enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...